Formulario de búsqueda

Lu Ma Mi Ju Vi Do
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
Turís recapta més de 13.000 euros contra el càncer en 2017
30/11/2017

La Junta Local Contra el Càncer d'aquest municipi de la Ribera Alta ha fet recompte de la recaptació efectuada a través de les diferents iniciatives que es desenvolupen al llarg de l'any i la quantitat en 2017 ascendeix a 13.464 euros.
El sopar contra el càncer i la posterior tómbola així com la col.lecta que tradicionalment se celebren durant les festes d'agost, la sessió de zumba benèfica, la donació de particulars i la celebració, per primera vegada, de la runcàncer són les diferents iniciatives que mobilitzen a tots els veïns cada vegada que es convoquen.
“És impressionant la resposta dels turisans i les turisanes. Tots els anys ens sorprenen i donen un poquet més i açò ens anima a seguir organitzant iniciatives que ens permeten recaptar fons per a lluitar contra esta terrible malaltia”, assegura la regidora de Benestar Social, Núria Montero. “També vull agrair la tasca de la Junta Local contra el càncer per la seua disponibilitat així com la col•laboració de particulars, comerços, entitats i associacions que d'una manera o una altra s'impliquen en la causa”.
Eugenio Fortaña, Alcalde de Turís, considera un “orgull” ser la màxima autoritat "d'un poble amb esta generositat i esta implicació en causes com la que ens ocupa”.
Recentment la Junta Provincial ha distingit per segon any consecutiu a la Junta Local Contra el Càncer de Turís per l'augment de la recaptació. Precisament l'Alcalde i Núria Montero han recollit en la seu provincial  esta menció honorífica que a partir d'ara estarà plasmada en el Llibre d'Honor de la Junta Local. En aquest cas, durant la campanya de 2016 es van recaptar 11.426 €.

 

 

La Junta Local Contra el Cáncer de este municipio de La Ribera Alta ha hecho recuento de la recaudación efectuada a través de las diferentes iniciativas que se desarrollan a lo largo del año y la cantidad en 2017 asciende a 13.464 euros.
La cena contra el cáncer y la posterior tómbola así como la cuestación que tradicionalmente se celebran durante las fiestas de agosto, la sesión de zumba benéfica, la donación de particulares y la celebración, por primera vez, de la runcáncer son las diferentes iniciativas que movilizan a todos los vecinos cada vez que se convocan.
“Es impresionante la respuesta de los turisanos y las turisanas. Todos los años nos sorprenden y donan un poco más y eso nos anima a seguir organizando iniciativas que nos permitan recaudar fondos para luchar contra esta terrible enfermedad”, asegura la Concejal de Bienestar Social, Núria Montero. “También quiero agradecer la labor de la Junta Local contra el cáncer por su disponibilidad así como la colaboración de particulares, comercios, entidades y asociaciones que de una manera u otra se implican en la causa”.
Eugenio Fortaña, Alcalde de Turís, considera un “orgullo” ser la máxima autoridad de “un pueblo con esta generosidad y esta implicación en causas como esta que nos ocupa”.
Recientemente la Junta Provincial ha distinguido por segundo año consecutivo a la Junta Local Contra el Cáncer de Turís por el aumento de la recaudación. Precisamente el Alcalde, Eugenio Fortaña, y la Concejal de Bienestar Social, Núria Montero, han recogido en la sede provincial dicha mención honorífica que a partir de ahora permanecerá plasmado en el Libro de Honor de la Junta Local. En este caso, durante la campaña de 2016 se recaudaron 11.426 €.